Alla inlägg den 30 december 2008

Av just-me - 30 december 2008 10:41

Av just-me - 30 december 2008 10:34

Igår så hade vi personal fest på jobbet, men eftersom en syster for å den andra skulle komma så kände jag inte för att fara alls på festen....


så igår morse ringde min chef å sa att: det kommer en å hämtar dig mellan 18-18,30 så va färdig då.....

Så va ska man göra jag kan ju inte säga nej då.....


Så kl 18,20 så kom min chaufför å vi for vidare( ingen aning vart vi skulle)

Men så förstod vi att aha vi ska på en herrgård för en av personalen äger en herrgård på 700 m2 den var jätte vacker å ett så stort hus har jag nog aldrig varit i....


När vi kom dit så fick vi en välkomstdrink, sen blev det dags för mat...

en trerätters middag med passande dryck till :P

Helt suverän god mat....

Å eftersom vi har mat å dryck i vårat jobb så hade de tagit in en somalier (vinkännare) eller hur det stavas..

Han berättade om både vinet å maten å hur det passade....Jättekul...


Efter det så fick vi massage av en massör å det var så underbart, så där hade jag kunnat va kvar.....


sen så helt plötsligt så var kl 23,30 så då var det dags att åka...


jag är jätte glad att jag for iväg på denna fest...

Av just-me - 30 december 2008 10:30

Ja det är med sorg i mitt hjärta som jag skjutsade min syster till tåget igår..

Jag vill så gärna ha henne hos mig å alla mina andra syskon oxå :D

Men som sagt var har man flyttat så långt ifårn alla så får man skylla sig själv.....

Jag trivs bra där jag bor men det är så jätte långt till mina nära å kära å det känns när de åker ifrån mig....snyft...

Jag har haft en helt fantastisk jul mycket tack vare min lilla syster som var här ;D

Å nu väntar ett helt underbart nyår eftersom min andra lilla syster kom igår kväll...

Jag är så jätteglad för att ha dem här hos mig så det värmer i mitt hjärta....

Men hur ledsen blir jag inte när de åker oxå???!!!

men det får jagt ta den dagen de reser....Nu ska vi bara mysa å umgås med varann..



Ovido - Quiz & Flashcards