Alla inlägg den 13 december 2008

Av just-me - 13 december 2008 20:01

Ja nu börjar det lika nåt i vårat vardagsum :D

Nu har listerna för fönstren kommit upp å fönsterbrädorna så nu är det bara sista målningen kvar...

Men det är mycket kvar men man känner ändå ett hopp om att det ska bli färdigt.

fast imorgon jobbar jag så jag åker kl 08,00 å är inte hemma förrän 17,30 så jag hinner nog inte så mycket imorgon...


tyvärr blev det inte nåt lusse firande i kyrkan ikväll men jag får ju se dem på julavslutningen på torsdag, ska bara försöka komma ihåg kameran...


Ska bli skönt när det är färdigt så man kan rensa allt som inte får plats jag är en sån som sparar på mycket som jag ALDRIG kommer att använda igen...

Men som sagt var när man får nya möbler åså får man inte plats med allt det gammla så det blir nog bra,,,


Nä nu ska jag se på harry potter med min lilla sjukling.

Ha en bra kväll.

Av just-me - 13 december 2008 12:49

Av just-me - 13 december 2008 12:38

Sankta Lucia skänk mig en tia :D

ja denna sång finns kvar i mitt huvud så fort lucia kommer på tal.

Idag skulle vi till kyrkan å fira lucia men icke sa nicke....

min dotter har blivit sjuk :S

vet inte om det är magsjuka eller influensa men igår efter de firat på skolan så när vi kom hem vid 18,00så gick hon å la sig men vaknade tydligen vid 04,00 sen dess va hon vaken....

men men jag har fått i henne lite blåbärssoppa, så jag ska försöka få tag i lärarne å avboka henens luciatåg..


ha en bra Lucia...

Ovido - Quiz & Flashcards