Alla inlägg under juli 2009

Av just-me - 28 juli 2009 18:41

Ja det kan man säga att jag är......

Jag är såååå fruktansvärt trött......

Men är man inte van att kliva upp kl 05,00 så är det en stor omvändnig...

Jag längtar tills på fredag så jag får vila....


Ska egentligen hjälpa min sambo med att tvätta å städa den gammla bilen..

Men jag ska försöka få in en annons på den å betala räkingar så jag kan inte va med just nu :S

jo då jag ska gå ut å göra det..


Skulle bara kika in å säga att jag överlevde den första arbetsdagen efter semestern...

Av just-me - 26 juli 2009 16:37

sista semesterdagen är det idag....

Jag vet inte om det är emd glädje eller sorg som jag går till jobbet imorgon...

Sorg för att man inte kan va hemma med barnen å glädje för att man börjar vända sin vardag till normalt igen...


Ja ja man ska inte fundera så mycket...

Bara jobba å se glad ut...

Hoppas bara att regnet ger sig....

för nu tycker jag att värmen å solen ska komma tillbax,,,

Av just-me - 24 juli 2009 17:46

Åh va kul...

Idag va vi in till stan å tittade på en ny bil...ny å ny...

men en 07 blev det ;D

Den är så härlig å köra... å eftersom jag kör ca; 1500 mil/år i jobbet så är det rätt så skönt å ha en nyare bil...

Å ni som följt min blogg vet ju hur duktig jag är med bilar :P

Men men denna ska väll hålla lite längre (hoppas jag)


Nä nu ska jag gå å göra lite grilltillbehör...

Jag känner att de har tänt grillen nu...

Av just-me - 21 juli 2009 15:45

ja då var vi hemma från vetrinären då :/

Snacka om att matte känner sig hjälplös när jag var sövd....

Just nu har jag vaknat å bara ligger å försöker förstå va det va som hände???!!

Men jag har fått ett fint bandage runt min tass å en s.k sko som vetrinärerna använder så nu ska jag bara ligga å vila tills på torsdag...

Nu får alla passa upp mig =D


Det är min lill matte som har bäddat in mig så skönt..

Av just-me - 21 juli 2009 11:32

Nä jag förstår inte...

det slår aldrig fel när jag har semester....

Det bara öser ner från himmlen nu igen....

Jag blir så j..la less...

hade jag jobbat så hade säkert solen lyst :S


Ja ja idags ka jag till vetrinären med vovven så får vi se hur det går å va de ska göra med henne...

Jag tror de söver henne för hon skulle va fastande så det är jättesynd om henne just nu.....


Hon bara ligger å kollar mig å vill ha uppmärksamhet....

Ja ja ska åka nu..

Av just-me - 19 juli 2009 20:40

Så var det måndag imorgon igen :D

Å jag är så glad för jag har semester denna vecka.....

Så imorogn ska jag sova ända till 8,00 för då ska jag upp

å ringa till vetrinären...


Sen imorgon ska jag åka å se harry potter....

Men mitt i den ska jag till läkaren...

å sen får vi se när vi får tid hos vetrinären oxå...


Ja ja det är tur att mna har semester när det ska göras så mycke :P

Av just-me - 15 juli 2009 16:35

Aj aj aj...

Jag har gjort illa mig i klon igår :(

Jag fastnade med klon å bröt den bakåt..

men idag är det lite bättre...

Så igår fick jag ligga i mattes fåtölj å bara mysa å tycka synd om mig själv...


Å det hjälpte för både husse å matte passade upp mig...

Av just-me - 14 juli 2009 17:20

Jaaa nu var solen tillbaka å jag va tillbax på jobbet oxå...

Så det va ju sååå bra...

Tur att man har ett utejobb...


Å på lör-mån ska det bli regn å då är jag ledig igen...

Så typiskt..

Ska ut å måla lite på boarna å njuta av värmen...

Ovido - Quiz & Flashcards