Alla inlägg under maj 2009

Av just-me - 31 maj 2009 08:43

Av just-me - 29 maj 2009 15:37

Ja om det vore så....

fast det kanske skulle bli tråkigt det oxå...


I helgen har min dotra åkt till en kompis så jag ska hämta henne imorgon för vi ska å shoppa avslutningskläder på söndag....


Det är mycket nu...

det är både morsdag, födelsedag, å pingstdagen på söndag...

Men va spelar det för roll för minman har börjat skörda så han jobbar hela helgen :(

Så jag får äta med smörgåstårta.....


Så nu har även denna vecka gått å på måndag är det juni redan...

Huvva va tiden går fort..

det är snart skolavslutning å dax för semester..


jaja..

Ha en trevlig pingst mina bloggvänner..

ska ut i det fina vädret medan det är kvar...

Av just-me - 27 maj 2009 21:03

Ja det kan man lugnt säga att det susar fast jag skulle nog kalla det för storm...

Herre jävlar va det blåste inatt...

Imorse när jag kom till jobbetså tog jag mig inte fram för det låg ett träd som ramlat omkull :S

Så det va bara att ta fram motorsågen...

Men det löste sig för de kom fler till jobbet sen så vifick nästan bort trädet...


Idag har jag beställt morsdags present :D

Jag tycker det är svårt varje gång å speciellt när vi har så långt till varann :(

men jag hittade en chokladask man kunde sätta på ett eget motiv :D

Så jag satte barnen på detta..

Tror det kommer att uppskattas...


Ha en bra kväll...

Av just-me - 26 maj 2009 16:19

Så var det dags för årets dopp :D

Fast det va inte jag som badade.....

Jag fick torka henne istället för hon blöeeeeev så blöt :(


men hon tyckte det va jätteskoj..

Av just-me - 22 maj 2009 23:08

God kväll på er där ute...

själv har det varit en bra dag med grillning å hundpromenad...

Fast min vovve löper just nu så de fick inte leka så mycket grannhundarna med varann eftersom det är en hane...

Imorgon ska jag på tjejfest...

den är varje år men jag har aldrig varit med från börja :S

Men i år ska jag va det...

ska bli kul...


Annars så har denna helg gått lika fort som vanligt :(


Ska natta nu

sov gott mina vänner..

Av just-me - 20 maj 2009 15:34

Imorgon är det en röd dag å jag är ledig...

skönt...

jag är även ledig fredag eftersom mina arbetskamrater har varit till riga på personalresa å jag ville inte bli med så jag jobbade...

men då får jag va ledig fredag i stället å jag tycker det är mycket bättre...


igår hade vi föräldramöte på skolan å då pratade de om nationella prov redan i 3-4 ????

Detta hade jag när jag gick högstadiet....

Man hinner inte riktigt med i dagens utveckling....


Idag har barnen bara 14 skoldagar kvar tills sommarlovet!!!!!

Nedräkningen har börjat...

Av just-me - 16 maj 2009 22:14

detta med rubriker tycker jag är jättesvårt att skriva..

va ska de handla om och hur ska jag skriva dem????!!!!

Igår fick vi vårt främmande som ska va en tid hos oss å jag tycker det är jätte roligt...

Idag va vi till storstan å shoppade....

jag köpte en ny elvisp för min förra låter som om den håller på att skära så det blev en ny sån :D

sen skulle min dotter sova i husvagnen men tyvärr så fick hon ett ordentligt migrän anfall så hon har sovit nu i 2 timmar..

typiskt när man ska gö nåt roligt men jag sa åt henne att det kommer fler helger...


Nä nu ska jag ta å va trevlig mot mitt besök..

Ha en bra fortsättning på helgen..

Av just-me - 12 maj 2009 16:31

En bild på mosters charmkille..

Som jag har shoppat till idag..

Ovido - Quiz & Flashcards