Alla inlägg under maj 2009

Av just-me - 12 maj 2009 16:28

Till minne av en speciell katt som finns i katthimmlen nu..

Av just-me - 10 maj 2009 11:02

Brrr säger jag bara :(

Man är nog lite bortskämd med vädret som har varit för nu fryser jag...

jag hade stängt av värmen från pannan men jag fick slå på den i helgen för det va sååååå kallt.....

I fredags var barnen ledig så vi for till stora staden....

Jag köpte ett körsbärsträd, krusbärsbuske, jordgubbsplantor å tomatplanta..

så allt är i satt utom krusbär å tomaten men det ska göras idag bara jag tar mig ut i detta ruggiga väder :S


funderar faktiskt på å va inne å plocka undan vinterkläderna i stället...

Får se va som händer...

Av just-me - 7 maj 2009 09:53

Här kommer det bilder på min grävhjälp som jag hade i helgen ;)

 här ligger hon i mitt stenparti...



här har hon grävt färdigt...



Av just-me - 2 maj 2009 19:58

skulle bara titta in å hälsa alla en trevlig Maj.....

Själv så har jag mycket att stå i....

Jag är fortfarande sjuk men är på bättringsväg...

Kan säga att det va inge kul att va sjuk denna vecka när det har varit strålande sol å jag har legat inne å tyckt synd om mig själv :S

Ja ja men i helgen har jag faktiskt varit ute å pysslat i trädgården....

Även min vovve har gjort det...

kommer en bild på henne sen när hon är med mig ute i rabatterna :D

Ska gå ut en sväng till innan solen försvinner helt...

Ovido - Quiz & Flashcards