Alla inlägg under augusti 2009

Av just-me - 28 augusti 2009 16:43

Grattis stor syrran på födelsedagen..

Av just-me - 26 augusti 2009 19:12

Ja som sagt va det bara regnar å regnar...

det är en sån här dag som man bara vill dra täcket över huvudet å sova....


Allt har gått åt fanders idag....

Det är bara sååå jäkla typiskt....


Men men det börjar arta sig så här på kvällskvisten,,,,

förrutom regnet !!???


Ha en bra kväll...

Av just-me - 23 augusti 2009 14:18

Ja det är så trist när släktingarna åker hem :(

Jag tycker det är skitjobbigt...blir bara så ledsen....

Men men de kommer väll ner snart igen...hoppas jag...

Annars får jag försöka åka uppåt snart....

Men det är så svårt att skiljas tycker jag..


Jag är en sån här person som vill ha släkten nära mig....

Jag vill kunna umgås å ha kul....

Men det är mitt eget fel....

det va jag som flyttade över 50 mil ifrån dem....


Men det är såna här stunder jag skulle kunna flytta uppåt en bit bara för att

få ha alla nära...

Jag saknar er alla mina syskon+barn å föräldrar...


Ja ja nu får det va nog....

jag ska å försöka städa lite innan maten å sen ska min dotter

få en kompis som ska sova över i natt...

=D

Av just-me - 20 augusti 2009 16:13

Av just-me - 18 augusti 2009 20:00

Ja då drar skolan igång för barnen igen :S

Det är både glädje å sorg över detta....

Men men de är mest glad å det är ju skönt för snart vänder det väll :S


Så idag har vi förhandlat från veckopeng till månadspeng...

Detta va svårt...

Man vet inte riktigt va som är rimligt :/

Jag har kollat runt lite på olika sidor med månadspeng å den ligger

runt 200 kr så det får väll bli så här oxå....

Men sen beror det på va man använder pengarna till...

Å hur mycket man som förälder ska spendera....


Ja denna fråga kan man fundera mycket på...

Nån som vet ett bra svar???!!!

Av just-me - 13 augusti 2009 14:43

Jag ber om ursäkt för att jag inte har varit ut på länge men tiden hinner inte till...

Det har varit släktingar på besök, hökörning å sen jobb på det :S

Ja jag är helt slut på kvällarna...

Men som sagt var så får jag väll lite mer tid snart nu när alla kommer att åka hem efter alla lovdagar...

Det ska bli sorgligt men rätt skönt eftersom man har haft fullt upp hela tiden...

typiskt att besöken kommer när det är fullt upp...


Ha en bra kväll,,,

själv ska jag gå i kojs tidigt...

Av just-me - 7 augusti 2009 18:27

va skönt det är med helg :P

Imorgon kommer mamma uppåt igen, ska stanna tills på söndag...

Ska bli kul...

Nu har vi full höskörd här :D

Äntligen kom värmen så allt hö blev inte förstört i alla fall...


Men som sagt va så lider jag lite i värmen :(

men det är väll bättre än de där 170 mm regn vi fått :S

Så det är väll bara att gilla läget....


Jag satt å fundera idag på vars sommaren har tagit vägen????!!!!

Ungarna börjar ju skolan om 2 veckor....

Hjälp va tiden går fort.....

Det är ju snart höst igen....


Ja det positiva med det är ju att man kan plocka kantareller....


ha en bra helg...

I det fina vädret...det ska jag ha....

Av just-me - 4 augusti 2009 17:50

Ja imorgon kommer min mamma, lilla syster, systerson å morbror på besök..

Ska bli sååå kul =D

Jag längtar riktigt....

De ska hämta upp min dotter för de ska åka på djurpark å va

borta i 2 nätter...

Så det ska bli skoj för de allihopa....


Idag har det varit 23 grader varmt men ingen sol...

Men jag föredrar sånt här väder än gassande sol....

Ska snart åka iväg å bädda åt mitt främmande för

de ska sova ca; 2 km härifrån för vi har inte riktigt

plats åt allihopa eftersom vi redan har folk här..


Men ha en skön kväll :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards