Alla inlägg den 6 juli 2009

Av just-me - 6 juli 2009 17:36

Det är så roligt nu när min lilla syster har kommit :D

Jag älskar när min familj kommer ner till mig...

Jag skulle gärna ha er allihopa hos mig, fast det skulle bli lite trångt bara..


Jag hoppas att min stora syster å hennes man kommer ner :D

De har funderat att komma med sina hojar..

Bara jag slipper åka med så är det helt okej :S

Jag är faktiskt till å med åkrädd när min syster kör bil hon kör som en "rallykalle" fast hon är ju duktig på det så det är helt OK men jag är rädd i alla fall.....


Imorgon ska jag iväg å besikta bilen igen...

Hoppas den går igenom annars vet jag inte va vi ska göra med den...


Nä nu ska jag gå ut med vovven sen ska vi käka räkor som vi köpte med oss från gränna i sömdags....

Det är en tradition att äta räkor med min lilla syster å eftersom hon for på depeche mode istället för vår semester så tog vi med oss räkor hem istället..


Katchzing....

Ovido - Quiz & Flashcards