Alla inlägg den 15 december 2008

Av just-me - 15 december 2008 18:58

Jag har varit ledig idag men inte tycker jag att jag hinner så mycket som jag skulle vilja hinna :(

Man skulle ha en sån där klocka som kan stanna tiden :S Tänk va mycket man skulle hinna att göra då...

Fast nu är listerna å fodren på plats å färdig målade :D

Nu håller min sambo på att lägga in golvet....

iiiiiiii va spännande detta är, men då blev jag tvungen att jobba över både på morgonen å på kvällen imorgon så då blir det inge gjort för mig...


Just nu är barnen ute å åker skoter.....det skulle jag oxå va men det hinns ju absolut inte....


Idag skulle jag göra såååå mycket, men då hade jag glömt att vi skulle ta blodprov idag på min dotter så efter vi varit på lassarettet va ju kl. 13 redan å sen gjorde jag fläsklägg å rotmos sen va dagen för kvällning redan...


Huu jag får ta igen allt när jag slutar jobba om 1 vecka...


Ovido - Quiz & Flashcards