Alla inlägg den 3 december 2008

Av just-me - 3 december 2008 20:03

Fy fan jag såg på nyhetsmorgon igår morse å då pratade dem om vinterkräksjukan som har börjat härja i Sverige igen...Välkommen...

Jag hatar magsjuka...Sist jag hade den där vinterkräksjukan var feb-97 jag var så dålig plus att jag hade en nyfödd dotter att ta hand om...

Sen har jag klarat mig från den även min familj har gjort det..

Magsjuka har vi haft men inte den där riktiga vinterkräksjukan....

Så när man har sett å läst om den så okej den är jättejobbig men jag har ju klarat mig från den....

Men idag när jag kom till jobbet så har den börjat där.....

Det är 3 st som har fått den å jag har jobbat med alla 3...Grattis så nu är det väll bara att vänta på min tur...Fast jag har svalt 10 vitpeppar korn så peppar peppar jag hoppas att jag slipper...

Så nu gäller det att vi alla i denna familj håller oss friska eftersom det är 3 veckor kvar till jul å golvet är inte ens lagt än i vardagsrummet...


Ha en trevlig kväll..

Av just-me - 3 december 2008 20:01

jaha så hade man varit på jobbet idag igen :S

Fy va tråkigt jag jobbar 4.5 mil bort å där har de ingen snö :D Men jag har nog 5 cm i alla fall hihihi...

Jag hade tänkt sätta in några bilder på rustningen men jag satte mig vid min dotters dator för att en engång installera detta j..la sims, men nu är det sims2 som inte funkar,,,nån som vet hur jag ska få det att funka???Alla råd är välkomna...



Ovido - Quiz & Flashcards