Alla inlägg den 2 december 2008

Av just-me - 2 december 2008 15:23

 



Jag älskar allt som har med julen att göra...

Jag tycker det är en underbar tid å det är så vackert i de flesta husen.

Min dotter har en adventskalender som hennes morfars fru gjorde åt henne när hon va liten så jag försöker att varje år att köpa små paket att hänga i denna,,men i år så fann jag på jotex för 49 kr 24 paket så jag köpte dessa...

Men eftersom jag har jobbat som jag gjort i helgen så har jag inte hunnit med allt julbestyr å även tack vare våran renovering så är ju inget som det ska vara...

Men idag så fick jag upp hennes kalender på väggen så nu måste jag komma ihåg att stoppa ner varje kväll en liten grej...

jag hade helt glömt bort att tv-kalendern började igår,,,så ikväll ska vi titta på den å se hur den är i år.


Av just-me - 2 december 2008 10:20

Jaha så imorse när jag avknade så regnade det å igår kväll på vädret så lovade dem snö....

När barnen åkt till skolan å sambon till jobbet la jag mig å läste men till slut va jag lite slummrig så jag la mig å vilade...Min syster ringde å väckte mig...

När jag tittade ut så regnade det fortfarande men medans jag pratade med henne så började det snöa å just nu är det väll mest snö men jag tror jag kan se regndroppar mellan snöflingorna :S


Igår så körde jag dottern min på träning å när jag kom hem hade min sambo å en kompis lagt i isoleringen å tagit bort vattnet från elementen eftersom vi ska ha golvvärme behöver vi inga element...


Så nu ska det se ut så t om imorgon så det börjar bli bra där inne nu,.

Ovido - Quiz & Flashcards