Alla inlägg den 10 december 2008

Av just-me - 10 december 2008 07:23

Jaha nu har vi fått magsjukan i min familj oxå :(

Fy fan,,,men det är inte jag som är drabbad än...peppar peppar...men som sagt va nu lär jag få det...

Först alla på jobbet utom 2 till å så nu min sambo som aldrig annars är sjuk har åkt på det nu, så just nu ligger han å sover....Å jag som är ledig idag å så har jag han hemma å är sjuk....

Ja ja jag får plugga lite, å det är ju inte så dumt igentligen heller fast vi har ju datorn i sovrummet men det går nog i alla fall.

Men jag hoppas att jag slipper magsjuka för det är fan det värsta jag vet....

Får se om jag ska försöka söka fram glitter till min dotter för honska va tärna på fredag..

Sen måste jag söka bland vinterkläder för hennes vinterjacka är för liten men jag tror hon har en till nånstans :S

Nä nu ska jag göra ett ryck med psykologin..


Vi höres

Ovido - Quiz & Flashcards