Alla inlägg den 26 december 2008

Av just-me - 26 december 2008 14:50

Den går så fort denna julafton :(

Men jag är en person som älskar julen men jag tycker mer om juldagen för den är inte lika hetsig som aftonen....

För då ska det va mat å tomte å julklappar osv...

Man får ingen lugn å ro tycker jag på juldagen får man ta det lugnt man går runt å plockar lite här å var medan barnen håller på med sitt...

Fick en jätte fin julklapp av min morbror..

Min mormors vigselring,,,den va jäte fin men jag lär nog banta lite i alla fall för den passade inte riktigt :S


Jag skrev ju om min tand;;;;

Nu har jag fått in en provisorisk men ska dit den 19 för att få den hel..

När jag var på väg till akut tandläkaren va stopaade mig då!!!!!

Polisen......Jaha det va dimljus å skattemärken hit å dit men efter ett tag så fick jag åka..

Puuuhhh Jag kunde redan räkna både tandläkaren å böter....snacka om tusen lappar...


Sen tappade jag bort min systers julklapp så vi fick införskaffa nåt nytt åt henne...Men idag hittade jag kvittot så jag ringde till affären å förklarade vem jag var Å vet ni va hon sa ????!!!!

- Är det du, vilken tur för vi har det kvar på affären....

Gissa om jag blev paff....Jag ahde glämt det på affären å de hade sparat det...

Tack så mycket... Ibland har man tur så imorgon ska vi in å shoppa så då ska jag hämta det...


idag åker min dotter skriskor så jag har hållit på att dona här hemma men nu ska gå ner å spela guitarr hero..


Ha en skön fortsättning på julhelgen det ska jag ha..

Ovido - Quiz & Flashcards