Alla inlägg den 1 december 2008

Av just-me - 1 december 2008 08:13

Jaha då var det måndags morgon igen...

Igår så jobbade jag som sagt va 13 timmar....Å visst det gick ju bra men jag var bra mör när jag kom hem för det tar ju nästan 50 min att köra hem och så hade det blivit -1 så det va snorhalt på vägen :S

Idag hade jag tänkt sova när jag skickat iväg barnen till skolan men för det första så ska jag iväg å jobba på mitt förra jobb( lovade jag när jag inte jobbade så mycket) Och sen måste jag ta å rensa upp här hemma nu när jag har haft 4 gubbar å 6 barn här hemma hela helgen å jag har jobbat 20 timmar i helgenså ni kan ju gissa hur det ser ut :(

fast jag ska inte klaga eftersom mitt vardagsrum golv har börjat se ut som ett golv (snart)

Jag ska knäppa lite bilder....


Ovido - Quiz & Flashcards