Alla inlägg den 28 december 2008

Av just-me - 28 december 2008 13:29

Igår var vi in till storstan för att handla en julklapp från min lilla syster till hennes kompis...

Sen skulle min dotter köpa ett Nintendo Wii, som hon samlat till( fick de sista pengarna i julklapp)

När vi kom till köpcentrumet så var det så fruktansvärt mycket bilar å då klacl det till......Mellandagsrea......

Jag hatar att stå i kö, trängas å att stressa...tror ni detta va det perfekta tillfället för mig???!!!

ja ja vi köade för julklappen som hon fick tag men det var värre med Wii:t för det var slut överallt... så vi var in till stan för att köpa där men icke....

det va slut...

Så vi for tillbaka till köpcentret men tog andra sidan med onoff å ikea mfl.

Å på onoff fanns det kvar tack gode gud...


Men jag kan lova att detta va första gången jag va på mellandags rea....

Första å sista....

Ovido - Quiz & Flashcards