Alla inlägg den 6 december 2008

Av just-me - 6 december 2008 20:31

jag har ju skrivit förut om när min bil inte funkar riktigt...

Igår när jag skulle till jobbet så var den svårstartad,,,men den startade så jag tänkte att OK när jag åker hem så startar den väll inte...

Men dömm av förvåning när den startade så jag for hem...

Min sambo for iväg å hämtade kött å den gick,,sen efter 3 timmar skulle jag å hämta barnen på disco å då startade inte bilj...len så vi skablade igång den å sambon sa att jag inte skulle stänga av den...

Jag gick in till barnen å sa att vi måste åka på en gång, när jag kom hem efter 1 timme med bilen igång hela tiden så stängde jag av den å prövade att starta den.......

Men den startade inte då heller å jag som skulle till jobbet kl 07,00 på lördagsmorgon å den andra bilen kan jag inte köra för den går bara ibland men jag kan inte med den....

Men som tur va så är en kompis här så jag fick låna hans bil så jag tog mig till jobbet...

så jag hoppas på att få den lagad till imorgon fast nu är jag ledig till tisdag...

Ovido - Quiz & Flashcards