Alla inlägg den 23 december 2008

Av just-me - 23 december 2008 00:17

Jaha då var det dags för den årliga julhandeln idag....

Jag brukar vara tidigare men pga jobb så har det inte hunnits med än...


Så idag va vi iväg till "the big city" jag handlade 3 julklappar de jag hade kvar...

Sen när jag köpt min systers julklapp så kände jag att jag fick nåt på tungan....

När jag tog ut det så var det min framtand!!!!!!!!!!!

Den har varit trasig sen en olycka för 20 år sen å idag så lossnade hela jävla tanden....

Jag fick PANIK....så jag ringde till tandläkaren å skulle få en akut tid men icke det får återkomma imorgon kl 7,30....

Det ser förjävligt ut.....

Men då sa min dotter att - Mamma så länge du inte skrattar så syns det inte..

Det värmde mitt hjärta.


Men men det finns inge att göra ikväll åt denna tand utan nu har jag vant mig(lite)

Men detta är inte hela bedrövelsen...

När vi hade handlat all julmat for vi hemåt...

När jag packade upp så fattades min julklapp till min syster å jag har sökt å sökt men inte hittat den så jag förmodar att jag tappade den i kaoset med min framtand...


Så nu vet jag inte va jag ska ge min syster i julklapp???!!!!

Får hitta på nåt imorgon....

Förhoppningsvis får jag komma till tandläkaren imorgon å han kan göra nåt med min framtand för inte vill jag se ut så här till jul...


Undrar om tandfe´n kommer inatt =D


God natt...

Av just-me - 23 december 2008 00:10

Ja snart är det jul...bara 2 dgr kavr :D

Jag hoppas på en bra å trevlig jul....förra året va det si å så men om man tänker på allt runt omkring en så hade det kunna varit värre eller bättre...

det är alltid lätt att säga efteråt va man skulle gjort bättre eller sämre...


Ni som följt min blogg vet att det är lite struligt i min familj å alla är inte överens, men det jag tycker är värst är att barnen inte har nån kontakt med varann..

det finns några som har det å det är jag jätteglad över medan det finns de som valt att inte ha det ochvisst det är väll upp till var o en men jag tycker inte man ska smutskasta nån om man inte har rätt till det...


Jag har haft en sån jul redan utan en del av min familj så jag har faktiskt bearbetat det bra, men vistt är det sorgligt men jag kan ju faktiskt inte bestämma över andra,,,vill de inte ha kontakt å det behövs inte när man bara får skit från dessa så visst fine....Inte mig emot för jag har godtagit det å är jättenöjd å glad över de jag har kvar...


Så nu ska jag bara ha en mysig jul med min familj..

Ovido - Quiz & Flashcards