Alla inlägg den 5 december 2008

Av just-me - 5 december 2008 19:14

jag hoppas att min sambo kommer ihåg att hugga en gran till våran gräsmatta ihelgen....

fast jag tror inte han har tid men det är så fint när det lyser på alal gårdar å i alla fönster när man åker till jobbet på morgonen.

Snön den ligger alldeles vit å fin å det lyser i alla grannarnas fönster..

Jag älskar julen.

Av just-me - 5 december 2008 19:02

Jag har alltid funderat på varför får andra människor kliva på vissa men så fort man gör det tillbaka så är det en annan som är en jävla idiot??!!

Hallå ser man inte sina egna fel eller brister???!!!

Ja inte vet väll jag men det jag vet är att det finns vissa människor som bara vill förstöra för andra.....VARFÖR.....

Ja tänk om man fick ett svar, va glad jag skulle bli...

Det ända svar jag får är: Vadå då det är väll inte mitt fel att jag är si eller så...

Eller :  Förlåt så jävla mycket att jag inte är lika perfekt som dig :S

Men hallå varför kan man inte bara ge fan i varann om man inte tycker om varann....

Jag lär mina barn att bara för att mna inte drar sams med alla som får man inte vara dum mot nån annan.....

Men det jag hoppas är att inte mina barn ska behöva stöta på dessa människor som jag tänker på som bara vill sabotera å då menar jag att det snackas så mycket skit å dynga om oss ( mig, min familj, min släkt, mina vänner) fast inte ens hälften är sant....

Det är så att en annan tassar på tå för dessa människor för att slippa höra massa skit, man bara tiger å går under....

Ska det va så???!!!!

jag anser inte att jag ska va tyst men för våra å deras barn skull för det är inte deras fel att deras föräldrar inte drar sams så undviker jag konflikter med dessa människor för det hjälper inte att man pratar med dem för då har jag sagt si eller så....

och så här har det varit i flera år.

När de ringer så är standard kommentaren; du ringer sldrig till mig,

men varför ska jag ha kontakt med nån som inte kan vara snäll å glad eller bara positiv nån gång..

Men som sagt va låt oss vara om det inte passar sig att va bekanta med oss för det skulle underlätta för alla parter...

Av just-me - 5 december 2008 07:40

idag skulle jag först ha jobbat men eftersom det inte va några bokningar så blev jag ledig....

Men mitt gammla jobb som jag har haft i åtta år innan jag slutade där, å bara har jobbat extra på helgerna å så....ringde igår kväll å undrarde om jag kunde jobba idag....Ja visst sa jag....

Så jag va hemma kl 23,30 inatt å ska iväg å jobba kl 9,00 sen så ska jag hem kl 17,00 å skjutsa barn på discot....

Tror ni jag kommer att va pigg å då jobbar jag 9-16 imorgon :S

Fy fan jag kommer va helt slut på söndag...

Ena barnet spelar hockey på söndagar men jag har sagt åt henne att nu på söndag kan jag inte skjutsa för vi måsta städa upp å förhoppningsvis börja slipa å måla i vardagsrummet....

Vi får se :D


en positiv sak är att min dotter är på skolan idag det gick över med magbesvären igår på kvällen...

Nu ska jag hoppa in i duschen å försöka göra mig iordning...

Ovido - Quiz & Flashcards