Alla inlägg den 12 december 2008

Av just-me - 12 december 2008 07:00

Så vae det fredag :D

Imorgon är jag ledig fast jag jobbar söndag men imorgon ska min dotter gå i lucia tåg å va tärna för första gången...Hon har alltid varit tomte :)

fast nu så är det tärna som gäller så igår så strök jag hennes lucialinne som vi fått lånat,,, å jag är inge vidare på att stryka kan jag lova :S


Tänkte på detta med den där killen som ville bli lucia men inte fick,,,,varför inte??? Om vi nu ska va så jämnställda, å flickor kan ju va tomtenissar i ett luciatåg men inte pojkar kan va lucia i ett luciatåg :S

Visst tycker jag att det ska va en lucia med långt blont hår men det är ju bara vanan....

Hur många på dagis ex, av flickorna är tomtenisse???!!!

Hur många pojkar är lucia eller tärna???!!

Jag bara funderade...


Jag fick inte magsjuka denna gång heller.....Tredje gången jag blivit utsatt för magsjuka å inte fått den hmmmm jag kanske är immun mot den :D


Om en vecka kommer min lila syster ner till mig å vi ska fira jul ihop det ska bli superkul....

Har inte firat med min familj på ett par år nu...


Ska iväg å jobba nu...


ha en bra dag i snön :D


Ovido - Quiz & Flashcards