Direktlänk till inlägg 26 januari 2009

Blogg

Av just-me - 26 januari 2009 07:50

Jag har följt en blogg på nätet som jag tycker har varit intressant, denna person har naft bra åsikter å värderingar fast denna slutat för ett tag sen med att blogga :(

Men för nån dag sen hade det kommit ett inlägg å jag blev så glad.

När jag läste detta inlägg så blev jag fundersam för jag har ju samma funderingar som flislisan som den heter, så jag skrev å frågade om jag fick kopiera dennes inlägg å det fick jag..

För jag tyckte det va så bra nu när jag själv har haft ett liknande inlägg..

Här kommer det;;;


Ibland,

eller rätt ofta nu för tiden......

Så funderar jag över syftet.....

Syftet som olika människor har...

Till att blogga???????

Ser så många som SPYR ut saker...

Saker som låter bra.....

I vissas ögon...

Vem finns bakom masken?????

Vet ni det??????

Vet man vem som är vem?????

Är du ärlig...????

Vill du bara synas?????

Och kanske finnas????

Vara speciell??????

Så speciell som bara du vill vara?????

Hm......

Ta och tänk.....

Läs lite i expressen den 22/1....

Har en massa minnen....

Minnen som sägs inte finnas??????

Minnen som vissa inte vill veta av!!!!

Minnen som jag inte fläker ut......

Men det verkar vara som om jag har fel....

Man ska hänga ut folk......

Ska kamske börja med det....

Sen när minnena börjar ta slut,

eller om jag får BRA respons på något speciellt.

Ja,

varför inte ta i lite mer?????

Vad spelar det för roll????

Ingen som opponerar sig.....

Ingen som vet....

Hur det egentligen förhåller sig.....

(Bara jag och en del andra)......

Bloggen är bra.....

Kan skriva precis vad jag vill....

Ingen vet.....

Kan berätta vad jag vill....

För när storfiskar´n talar om...........

Dessutom kan jag ju välja.....

Välja precis vilka kommentarer jag vill visa:))))))))

Kan välja delar ur...

Ur kommentara jag "inte" vill visa:))))))

Vilken människa man kan bli....

Genom blogg.......


Tyckte det va tänkvärda ord...

Tack flislisan för att jag fick använda detta i min blogg :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av just-me - 8 april 2011 15:15

Hmmm. jag undrar om klockan kunde gå lite lite saktare bara lite???? Jag hinner inte med allt som ska göras eller jo det kanske jag skulle göra, men orken å lusten finns inte där. Just nu är det jätte jobbigt på arbetet och en annan tar på sig ...

Av just-me - 31 mars 2011 10:35

jaha nu var det dags att göra sig vacker för årets badsäsong =S nä allvarligt det är inte för det jag måste gå ner i vikt. utan det är så att jag har blivit stor å måsta göra nåt åt det!!!!! så nu har jag , min syster å hennes bästa väninna get...

Av just-me - 24 mars 2011 08:49

Ibland funderar jag på varför vissa människor inte kan nöja sig med att andra är lycklig???? varför måste man förstöra för andra??? varför kan man inte bara vara glad för andras lycka???? varför måste man hacka och klaga på andra jämt???   ...

Av just-me - 22 mars 2011 08:52

  Oavsett vad du ger en kvinna så kommer hon att ge dig något bättre tillbaka.Ger du henne en spermie, ger hon dig ett barn.Ger du henne ett recept, ger hon dig en måltid.Ger du henne ett hus, ger hon dig ett hem.Ger du henne ett leende så ger hon ...

Av just-me - 20 mars 2011 16:23

Min syster med sin familj har varit ner i helgen. Vi har haft det jätte mysigt och skoj, önskar vi kunde bo närmare varann <3<3 men men så är inte fallet så vi får ta tillfället i akt. jag tycker de är en underbar familj som verkligen åke...

Ovido - Quiz & Flashcards