Alla inlägg den 23 januari 2009

Av just-me - 23 januari 2009 12:42

Ja det känns faktiskt så när man inte har så mycket att göra på dagarna, jag undrar va de gör såna som bara går hemma hela dagarna??!!

jag har en bekant som tycker det är jätte fint att bara gå hemma,,,har gjort det nu i 7 år, å visst är det väll helt ok men jag skulle för det första inte klara det å för det andra så skulle vi inte klara av att leva på en lön som de gör..

Tur att vi alla är olika :)


Idag har jag haft det hemskt långtråkigt...vovven följde med min sambo på hans jobb idag så jag har varit hundlös.....

Så jag ringde en väninna å frågade om vi skulle gå ut å gå ...

så vi gick en promis å fikade sen,,men sen skulle hon å jobba så jag blev själv...igen...


tänkte att snart kommer barnen hem å då kan vi hitta på nåt skoj :)

Ja eller hur, nu ska de ha med sig kompisar hem så det blev nog att hitta på nåt själv :(


jaja ska snart sätta mig framför tv:n å se nån såpa....

Ovido - Quiz & Flashcards