Alla inlägg den 12 januari 2009

Av just-me - 12 januari 2009 14:07

Idag är det väll den första riktiga arbetsdagen efter jul :(

Men inte för mig för jag är arbetslös....Va ska man hitta på...

JO jag ska städa undan julen....sen då????

Tur att jag har skaffat mig en valp då har jag ju nåt att roa mig med..

Just nu ligger hon å sover för jag va till dr idag så då fick hon åka till husse på hans jobb å då blev hon såååå åksjuk, stackars liten...

Så just nu ligger hon bara å sover å sover men tyvärr så måste vi åka bil igen ikväll...för då ska hon ta sin 3 mån spruta...

Hoppas det går bra på ditresan för den lilla stumpan.

Av just-me - 12 januari 2009 12:57

jag har varit ute i cybervärlden å kollat runt lite :)

Hittade en sida om en person som jag känner...Men ju mer jag läste dennes sida ju mer fundersam blev jag :S 

För det denne skrev om är ju inte alls sant...

Den här personen har detta som en dagbok, det har även jag eftersom man vill ju gärna kunna ventilera sina tankar..

Men det som denne skrev å utlämnade till hela cybervärlden är ju inte sant...Men de som läser den bloggen tror på den personen å visst det tror man ju... att folk inte ljuger om allt men tyvärr så är det så i cybervärlden med detta underbara internet...jag kan skriva å hitta på va f-n som helst å ingen ingen vet om det är sant...

Detta fick mig att tänka på leken man lekte när man var liten.. 

Sanning eller konsekvens.

Hur många var inte orolig för att ta sanning i fall det skulle komma en fråga man inte ville svara på....Så då ljög man eller så tog man konsekvens..

Men poängen är att oftast så ser man att en person ljuger men över internet ser man inte personen å vet inte om denne ljuger eller ej..

Jag tycker faktiskt att det är lite otäckt å jobbigt när man kan som person sitta å skriva precis va man vill om allt å alla, å personer runt omkring sitter å håller med å tycker att jag är en jätte bra person när de aldrig har träffat mig i verkliga livet...

De har ju ingen aning om nåt....utan när man får höra en sida så självklart så tror man ju på dem,,, men det är detta som är orosväckande tycker jag eftersom det är nu det kan bli missförstånd å även smutskasning på andra människor utan att man själv vet om det...


Jag förstår inte detta???!!!

Men det kanske bara är jag som inte är så smart eller så är det bara för att jag har insett att alla människor inte är sanningsärliga...

Jag har vaknat upp till den nya verkligheten...


Ovido - Quiz & Flashcards