Alla inlägg den 14 januari 2009

Av just-me - 14 januari 2009 11:32

Jag som funderade på vad jag skulle göra hela dagen idag :S

Det var ju inga problem för jag kan inte göra så mycket nu....

Vi har ju haft plus grader i 3 dgr nu så det är rätt geggigt ute igår för tjälen är kvar i backen men snön ovanpå har ju tinat...

Men inatt slog det om så nu har all slask frysit till IS....


Jag har haft ont i kroppen nu i några dagar så idag när jag va ute å gick en promis med vovven så halkade jag till...

va tror ni hände JO...jag sträckte nacken så nu har jag nackspärr tror jag..

Kan inte röra mig så bra å titta åt sidan går inte alls!!!!!

Så nu har jag tagit på mig en hals duk för att lindra smärtan lite i alla fall..


Ska lägga mig en stund å se om det går över :(


Av just-me - 14 januari 2009 07:12

Ja nu sitter jag här vid datorn igen.....

För kl är bara kvart över sju å barnen har åkt till skolan för en halv timme sen...

Så nu sitter jag här å funderar på va jag ska göra för nåt????!!!!


Visst jag kan ju alltid städa men jag har ingen lust med det denna tid på morgonen....


Jag kan plugga psykologi B men det är motvilligt att ta fram böckerna, de ligger så bra där inne på hyllan =D


Jag kan gå ut å gå med hunden men hon är mörkrädd så hon går bara vid huset tills det blir ljust :S


Så nu beslutatde jag mig för att vandra runt lite här i cyber världen, den tiden brukar aldrig finnas tycker jag..

Ovido - Quiz & Flashcards