Alla inlägg den 7 januari 2009

Av just-me - 7 januari 2009 09:14

ja nog kan man säga att det nya året kom med överaskningar :(

Det är ju svin kallt ute....

som mest hade vi -22 grade å då bor jag i s k södra sverige....

fy va kallt idag är det bara -13,4 men jag kan lova att det känns som 22 i alla fall...


Ska försöka starta bilen idag eftersom jag har en donna som fyller år på fredag så ska jag in till stan å handla hennes födelsedagspresent..

Hoppas bilen startar...


Med våran nya familjemedlem går det bra, hon gnällde faktiskt natten till igår för min sambo fick brand utryckning så hon blev lite ledsen när han for men det gick över efter en stund..

Hon har blivit lite större å lyssnar nu till sitt namn..


Nä ni mina vänner ska försöka starta bilen nu...

Ovido - Quiz & Flashcards