Alla inlägg den 30 januari 2009

Av just-me - 30 januari 2009 07:27

Igår när jag skulle vattna mina blommor efter jobbet så när jag kom in i barnen rum så tittade jag på min doftranka :S

Denne fick min sambo när han fyllde år för 7 år sen...

Så jag kan ju inte kasta den :S


 Jag älskar blommor å allt som hör till, har fortfarande mina julstjärnor blommandes i köksfönstret =D


Men tillbaka till min doftranka....

Jag är lite allergisk mot blommor å denna blomma tål jag inte när den blommor så när den blommar nyper jag blommorna direkt å då klarar jag av den....


Alltså igår när jag vattnade den så ser jag att den är full i blommor....

Jag har aldrig varit med om att den har blommat i Januari.....

Men det gjorde den å den va vacker den har även vuxit jättefort vet inte va som hänt :S

men nu har jag plockat bort blommorna så nu ser den ut som en vanlig doftrankan i januari ;)

Av just-me - 30 januari 2009 07:09

Ja som jag har skrivit om tidigare om detta bloggande :)

Jag tycker det är jätteintressant att följa bloggare å deras bloggar..

Tycker om att läsa va andra skriver å ibland så hittar man nåt tips om saker man inte hade en aning om :S


Men sen kommer detta om vem är du på andra sidan datorn???

Gör du verkligen detta som man skriver om????

Har detta verkligen hänt dig??????

Gjorde du verkligen si eller så????

Osv


Ja det finns många frågor som jag ställer mig till just detta med blogg...


Det är ingen "riktig" dagbok anser jag att man kan tycka om bloggar för det handlar om flera miljoner människor som läser bloggar å då kanske man inte kan skriva ut alla känslor å tankar....


Visst det är inte fel att göra det,,,,man måste ju få ut sina känslor men man kanske ska tänka på om man lämnar ut namn på vissa människor eller ställen för det finns folk som tar illa upp om de är nämnda i en blogg....


Som jag skrivit tidigare om denna bakant som jag har....jag har vart inne hos denne idag å då har denne skrivit att det är så synd om denne å alla har vänt kappan efter vinden å det är bara den enes fel bla bla bla......


Okej denne kanske känner så men fortsätter jag att läsa så stämmer inte allting....

Men hur ska man kunna veta att det inte gör det när man inte vet/känner denna person i verkligheten utan bara genom en dator???

Å personer som följt dennes blogg skriver å förstår för denne är ju en sån godhjärtad å snäll person.......


Visst det är denne men,,,,,det kanske inte alls är sanningen som skrivs jämt...


Ingen vet om jag skriver sanningen i denna blogg heller...

Ovido - Quiz & Flashcards