Alla inlägg den 22 januari 2009

Av just-me - 22 januari 2009 19:39

Jag tror aldrig att denna dag tar slut nån gång :S

Jag är så trött å jag har inte lust med nåt alls...tror jag börjar bli förkyld oxå.

Dotra min har världens hosta å är jättesnorig hoppas inte det blir värre nu när vi ska till hennes gudmor på lördag.


Jag blir så less på människor som bara kliver över andra å bryr sig inte ett dugg om man är dum eller taskig mot andra...

Jag undrar varför man är det???

Man kan ju inte må bra själv när man måste hävda sig å klanka ner på andra människor hela tiden...

Det spelar ingen roll va jag än gör så är de bara negativa å spydiga, jag förstår inte detta varför de inte bara kan låta det vara å leva sitt perfekta liv medan jag lever mitt perfekta liv.

 Men det är nåt jag aldrig kommer att förstå.

Visst jag är inte så jävla mycket duktigare än alla andra men jag brukar i alla fall försöka tänka mig för innan jag säger eller gör nåt ;S

Nog om detta jag ska inte lägga ner mer energi på detta, för det blir inge bättre för det...



Imorgon är det fredag å jag är ledig i helgen, blev tillfrågad ,men jag sa nej jag kan ju inte jobba varje helg,,,,tycker jag ,,,,,


Nu ska jag ta å sjunga lite sing star med barnen...

Ha en bra kväll.

Av just-me - 22 januari 2009 09:28


"Sann vänskap är som god hälsa - man förstår inte värdet av den förrän man
förlorat den."


"Vänner talar med dig när ingen annan vill veta av dig."


"Man kan aldrig få en vän om man väntar sig någon utan fel."


"Vänskap är som ett bankkonto - man kan inte ta ut gång på gång utan att
sätta in något."


"En riktig vän är en som träder in när övriga världen träder ut."


"Vänner är sådana ovanliga människor som frågar hur du har det
och sedan väntar att få höra ett ärligt svar."


"Du vet inte vem som är din vän förrän du behöver henne."


"En vän är en människa i vars sällskap man törs vara sig själv."

Av just-me - 22 januari 2009 07:07

Jag tänkte jag skulle kolla på en present till min dotter.

Hon älskar ju allt som har med döskallar att göra :S

Det är mattor, gardiner, draperier, påslakan "you name it"

Så jag tänkte söka på en lampa å fick in denna på google :S

Hmmm visst den va annorlunda men inget sånt kommer in i mitt hem kan jag lova....

Det finns ju hur mycket som helst som man kan köpa jag fattar inte va filk kan hitta på för grejor man måste ju ha fantasi som heter duga =D


Jag var å tittade runt lite på olika uinternet sidor som man kan handla på å jag hittade jättefina saker till mina syskonbarn som fyller 1 år i år :)

Men då är det ju där att man måste bestämma sig för vad man ska köpa,,,får rådfråga med barnen först...

Ovido - Quiz & Flashcards