Alla inlägg den 31 januari 2009

Av just-me - 31 januari 2009 23:03

Jaha då har snart denna helg tagit slut :O

Jag vet inte var tiden tar vägen....jag hinner ingenting :(

Idag har jag jobbat igen å det va ju trevligt att få träffa lite folk...

Men sen börja jag funderadet är ju 1 feb imorgon....

Jag tyckte det nyss va jul ;)


Denna vecka har jag mest umgått med min dotter som har haft influensan å den tog hårt på hennes krafter...

Fast nu är hon på bättringsväg =D

Hoppas det är över för på måndag har de friluftsdag i skolan å de ska pimpla som hon tycker är så kul, så hoppas hon håller sig frisk tills dess i alla fall..


Jag som skulle plugga psykologi B.....

Jag har inte ens öppnat boken än.....

Å nu har jagfeber men hoppas det går över fort....

För imorgon ska jag städa skafferiet å baka bullar så jag har inte alls tid att bli sjuk...


Ska krypa ner i sängen nu..


Sov gott...


Ovido - Quiz & Flashcards