Alla inlägg den 8 januari 2009

Av just-me - 8 januari 2009 14:13

Jaha då var det dags för detta s,k arbetsgivarintyg.......

Jag har försökt få tag i min akassa för att höra var jag ska få tag i pappren som min arbetsgivare ska skriva i.....

För nu ska det va nya papper så de gammla duger inte längre....

Men att försöka få tag i akassan verkar va omöjligt :S


Imorgon börjar barnen skolan å jag är arbetslös...tur att jag har hunden annars hade jag nog inte klarat av att va hemma :(

Men det ska väll inte va så länge (hoppas jag)

Igår var jag till stan å min bil startade på en gång.....

Jag fick tag i båda presenterna åt min dotter...vi hade tänkt bada eller åka till boda borg som hennes kalas men eftersom vi har lill bebisen nu så kan vi inte åka nånstans, så hon har bjudit hem 2 vänner som ska komma imorgon..


Ska försöka plugga lite nu när alla är borta...har inte tittat en gång på pappren i dec månad...

Men jag lär ta tag i det nu..

Ovido - Quiz & Flashcards