Alla inlägg den 13 januari 2009

Av just-me - 13 januari 2009 07:51

gammal......

Ja så känner jag mig just nu :s

Fråga inte varför men det är väll den här berömda 30-års krisen jag har hamnat i =(

jag trodde inte att jag skulle komma i den men tydligen så hade jag fel :S


När jag var hos min frisör i höstas så pratade vi om detta, att ha fyllt 30 ( hon är lika gammal som jag )

Hon skulle ha barn i okt å jag har  11-åringar..

Men hon hade ingen kris??!!! Men det hade jag,,,,,tror jag,,,,

Men så kom vi underfund med att antagligen hon som skulle ha barn snart hade sitt liv utstakat i 18 år i alla fall, medan jag som har 11-åringar som snart börjar högstadiet å sen gymnasiet å sen kanske flyttar hemifrån om ett par år...

Va ska jag göra då med mitt liv jag är nog inte ens 40...

Därför tror jag att jag har en kris.......Vad ska jag göra sen när mina barn har flyttat hemifrån????!!!!!

Det är frågan å den hoppas jag få svar på snart??!!

Jag kanske ska bli professor inom nåt bra område så jag kan plugga i 20 år...

Vem vet.....

Men det är nog bra oxå att inte veta va framtiden har att komma med...


Ska nog ta å gå ut med vovven i detta blåsväder....

Det är ett riktigt hundväder........Förstår inte varför det kallas för hundväder???? Inte ens hunden tycker om att gå ut i detta oväder....

Ovido - Quiz & Flashcards