Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av just-me - 27 oktober 2008 00:01

Jaha då var denna helg över hos min syster + familj....

Det är så fruktansvärt tråkigt att behöva lämna dem :(

Men man blir desto gladare att få ses igen, fast det tar oftast väldigt lång tid...

Jag tycker det är så tråkigt att behöva bo så långt ifrån varandra men det va ju jag som flyttade söderut så man får väll stå sitt kast :S

Men fast jag vet inte om det skulle bli att man ses så mycket fast man bodde närmare varann å sen så är det inte säkert att man umgås med varann fastt man bara har några mil emellan... 

Man har vardagen att sköta å sitt eget så jag tycker ibland att när man bor en bit bort å åker upp å hälsar på då passar man på att umgås å ha trevligt med varann hela tiden.. 

Fast i år har vi setts 4 ggr å det är underbart tycker jag.

Jag hoppas att de kommer enr till mig i sommar så vi träffas då oxå.

Just nu har jag en vecka kvar hemma hos min mor å far å småsyskon med syskonbarn så jag tror nog inte att man hinner med allt man ska göra men jag ska försöka =D

Imorgon ska jag till min lilla syster som nyss har flyttat in i sin nya lägenheten.

Så vi får se va som händer mer denna dag.

Ha en bra kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards