Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av just-me - 16 oktober 2008 17:32

Vill bara ge dessa till en av mina systrar...










 Tack för de fina bilderna på din son..

Ha det bra kram.


Av just-me - 16 oktober 2008 17:20

Jag undrar när man är nöjd som människa???!!!

Nån som vet svaret??!!

Jag tycker att jag är rätt nöjd med mitt liv så det är inte det jag klagar över....

Utan vädret!!!!

Igår så sa jag att jag inte fick sova p.ga av fullmånen..den försvann inatt men istället vaknade jag 02,13 av att regnet öste ner!!!!!

Å inte tyckte jag att det va särskilt roligt att kliva upp i morse å veta att man ska va ute i spöregn...men men va är en bal på slottet igentligen :)

Just nu så håller jag på att försöka gå ner lite i vikt men jag har inte klarat det själv så nu har jag tagit hjälp av en viktklubb på nätet..

Få se hur det funkar...

Ovido - Quiz & Flashcards