Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av just-me - 3 oktober 2008 22:24

Ja som ni förstod på mitt tidigare inlägg så blev det ingen städning idag heller.....

Jag vet inte var tiden rinner iväg nånstans?????

Imorgon ska jag å flickan min in till stan å handla så då blir det inte heller städat men mne det hinns i tid.

Vi var på vårdcentralen idag å där konstaterade dem att hon hade nog en spricka i revbenen men vi ska tillbaka på tisadg å röntga henne...hmmm okej det blir å va ledig igen.....

Men då hoppas jag på fint väder å inte detta regn...det blir så kallt å blöt ute...


Ha en bra kväll...

God natt...

Av just-me - 3 oktober 2008 15:01



Jag visste väl att det fanns en bra anledning till att inte städa   =) 
 



Städningens filosofi!



Jag tvättar inte mina fönster därför att...


Jag älskar fåglar och
vill inte att någon av dem ska flyga rakt in i ett blankt fönster och skada sig.

Jag bonar inte golven därför att...


Jag är livrädd att någon gäst ska halka och skada sig, då skulle jag känna mig hemskt skyldig.
(plus att de kanske skulle stämma mig...)


Jag bryr mig inte om dammråttorna därför att...


De är ett väldigt bra sällskap,
jag har döpt de flesta av dem och de håller med om allt jag säger.




Jag stör inte spindlarna i deras nät därför att...


Jag vill att alla djur ska ha ett eget hem.




Jag vårstädar inte därför att...


Jag älska alla årstider och vill inte att de andra ska bli avundsjuka.




Jag drar inte upp ogräs i trädgården därför att...


Jag vill inte förolämpa Gud.
HON är en otroligt duktig designer!




Jag plockar inte undan saker därför att...


Min man skulle aldrig hitta dem igen.


Jag lagar inte gormet middagar när jag har bjudning därför att...


Jag vill inte att mina gäster ska oroa ihjäl sig över vad de ska bjuda mig på när jag är hos dem på middag.






Jag stryker inte därför att...


Jag väljer att tro på tillverkarna
som hävdar att det är strykfritt.




Jag stressar inte för något därför att
...

Stressande människor dör unga -
jag vill vara kvar och bli en rynkig och skräpig gammal kvinna!!





Kom ihåg...






Ett rent hus är ett tecken på en trasig dator...!!  

Av just-me - 3 oktober 2008 07:27

Jaha då var det dags att va hemma från jobbet idag igen fast nu är inte flickan min sjuk utan hon har ramlat å gjort illa revbenen så vi ska in till doktorn idag.

Och eftersom hon går i skola 3 mil från där doktorn finns så kanman inte skjutsa hit å dit, för hon ska gå på en konsert på en annan ort oxå så då får hon va hemma....

Hoppas bara att det inte är en spricka eller nåt i revbenen, men hon har jätteont :( 

Jag har en sån här liten olyckskorp.....det mesta händer henne men det kan bero på generna från hennes mamma  =D 


Så när vi kommer hem från doktorn idag så ska jag höststäda!!!!!!!

Hoppas jag i alla fall....

Ovido - Quiz & Flashcards