Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av just-me - 24 oktober 2008 08:37

Nu är jag nationell =D

Av just-me - 24 oktober 2008 08:32

Jaha då har jag sett på våran bästa år och som sagt så är det några månader som jag såg det sist....

Visst lite har hänt men det räcker med att se det några ggr per år för att hänga med...

Ja inte går deras liv fort i alla fall..

Fast jag tycker denna serie är bra(tror jag) eller så har jag fastnat i såpaträsket :S

Fast det är väll typiskt mig nu när man är arbetslös...Hmmm lät som om det inte va min första dag...

nu ska jag dammsuga innan jag far till tåget som går norrut...

Hoppas inte det blir så jättekallt nu när jag inte har några vinterkläder...

Av just-me - 24 oktober 2008 06:57

Jaha då var det min första arbetslösa dag!!!

Men det är faktiskt rätt skönt eftersom jag ska börja jobba heltid om en vecka drygt...

Idag så trodde jag att jag skulle få sovmorgon men icke det...jag har ju barn som ska till skolan så det va bara att kliva upp....

Fast det gör inge för det BLÅSER fruktansvärt här....Hela huset låter som om det ska falla omkull :S

Hoppas bara inte det är nå träd som fallit omkull på vägen till tågstationen för då blir jag ledsen....

Nä ni mina bloggisar nu ska jag passa på att titta på " våra bästa år" de har bytt sändningstid på reprisen...

Jaghar inte sett det på flera månader, men det är nog inget jag har missat..


Ha en bra helg..

Av just-me - 24 oktober 2008 06:56

Av just-me - 24 oktober 2008 06:56

Av just-me - 24 oktober 2008 06:56

Ovido - Quiz & Flashcards