Alla inlägg den 4 oktober 2008

Av just-me - 4 oktober 2008 22:20

Jaha då var lördag kvällen snart slut :(

Det går så snabbt man hinner inget försökte titta lite på tv men eftersom vi har främmande i helgen så blir det bara slötitta å prata lite.

Var iväg till storstan å skulle storhandla mat å ja visst blev det mat men lite annat oxå :S

Eftersom vi har mataffären brevid ett jätte stort köpcentrum så fick jag lov att gå in å titta lite.....

Jag hittade ett par jeans på lindex som var helt perfekta, å det bästa va att det var halva priset,,,,kan inte bli bättre...

sen fick flickan min nya täckbyxor till vintern, hon har kommit in i en rosa period, hon som aldrig gillat rosa... så pricken över i:et var när jag hittade ett par rosa kamuflerade byxor till henne som hon kan ha till vintern...

Hon blev jätteglad...


Sen va det redan middag när jag kom hem å så blev det inte så mycket mera :)

Ovido - Quiz & Flashcards