Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av just-me - 20 oktober 2008 17:01

Har ni kännt nån gång att man inte har lust med nåt alls???

Allt känns bara meningslöst å man orkar ingenting...

Just nu har jag kommi in i en djjjuuuuup svacka tror jag :(

Jag är bara så less på allt å skulle bara vilja gråta men det går inte!!!!

Jag ska åka till min familj på fredag å jag längtar tills dess.

Sist vi träffades så var det så struligt..Jag har en nära släkting som inte mår så bra å det har slutat med att alla i min familj mår inge vidare...Vi har haft en jättejobbig sommar p.ga av allt denna har gjort å sagt.

Men som sagt var så har vi tagit oss igenom detta å nu ser vi bara framåt ( hoppas jag).

Men det har tagit jätte hårt på mig detta å har man då heltidsjobb å familj att ta hand om så orkar man inte så mycket...

Och jag tror att det är därför jag mår så här just nu för att min kropp håller på att ta igen sig efter att den har gått på högvarv..

Ska nu gå å fortsätta med min körrfärslimpa..

Ha en bra kväll..

Ovido - Quiz & Flashcards