Alla inlägg den 1 oktober 2008

Av just-me - 1 oktober 2008 16:50

Jag är en person som tycker om mycket färger, det kan va på allt :D

Kläder, gardiner, ALLT...

Just nu är det så vackert utomhus,jag ahr ett jobb som är utomhus å varje morgon är det så fint ute.

Igår hade vi -3 då kan ni tänka er när solen stiger å det är frost i marken det är sååå vackert.

Tyvärr så har jag bara 3 veckor kvar på mitt jobb, fast det är då det börjar bli kallt så det är inge kul att va ute...

Då är jag ledig 2 veckor å sen börjar jag jobba med julbord, kul att variera lite jobb...

Idag har vi renast sommarblommor å det va lite kallt om fingrarna men det blir så fint när man städar upp när alla löven nästan ramlat av..

Av just-me - 1 oktober 2008 16:47

Tycker att denna är helt underbar!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards