Alla inlägg den 23 april 2009

Av just-me - 23 april 2009 19:08

va härligt det är nu när solen skiner för fulla muggar :)

I måndags började jag jobba å det är jätte härligt, jag harju ett jobb mna får vara ute i....det är helt underbart nu när det är varmt å skönt..

Fast nu har vi haft minus grader på morgonen..

va lite orolig igår då vi hade -5,3 å jag hade nya sommar däck på min bil :S

men det gick bra....


Jag tror aldrig att jag harhaft sån träningsvärk som jag har nu...

Jag håller just nu på att kratta löv å jag kan lova att det känns i armar å ben..


Men sen när jag ska läggamig har jag inga problem att sova....

är man ute 7,5 timme per dag så lovar jag att mna sover helt underbart på natten :D


Nä nu ska jag gå ut med vovven medan solen lyser...

Ha en bra kväll...

Ovido - Quiz & Flashcards