Alla inlägg den 6 april 2009

Av just-me - 6 april 2009 07:22

Va är det man säger morgon stund har guld i mun :D

Det kan jag nog hålla med om fast det är måndagmorgon :(


Solen skiner å det är blå himmel...

kan det bli bättre...


I fredags var jag på trädgårdsmässa å herregud va saker det finns..

Men jag nöjde mig med 2 pelargoner och en ny kruka som jag ska ha ute..

Sen hittade jag även jordgubbsmarmelad med grönpeppar å lingonsylt med whiskeysmak..

Jag köpte även björksaft å det kommer jag ihåg att jag fick dricka när jag väntade barn för det va bra för värderna i kroppen...


Sen va vi å åt lunch på kina å det va trevligt å mysigt...


I Lördags hade vi det så jättevarmt så jag å vovven satt ute å solade nästan hela dagen...

Medan sambon höll på med min bil för nu är det bara 4 dagar kvar tills jag åker uppåt landet till min familj :D


Ovido - Quiz & Flashcards