Alla inlägg den 1 april 2009

Av just-me - 1 april 2009 09:01

Jag säger bara GAAAAHHHH !!!!

Jag har just klivit ur duschen å har färgat håret, det va nåt bytt jag skulle testa...

När jag tittar mig i spegeln höll jag nog på att döööööö....

det va fan det värsta jag sett...

det är ju morotsorange på vissa ställen å på andra så är det ja jag vet inte va den färgen är...

Snacka om rödräv hahahihi..

inte för att jag brukar bry mig  men detta va fan det värsta det va en sån där 3 i 1 grej med slingor å allt men det blev inte så där super lyckat :S

Jag får nog hålla mig till de gamla vanliga hädanefter...

Av just-me - 1 april 2009 07:44

Om 2 dagar är det fredag....

jag längtar riktigt dit,,,för då ska jag med mitt jobb på trädgårds mässa...

jag tycker ju om allt med blommor och bin :D


Jag börjar ju som sagt va att ledsna på att bara gå hemma, tur att jag fått jobba några dagar här å var för annars vette katten hur jag skulle orka å gå hemma :(


Men men nu är det bara några veckor kvar tills jag ska börja jobba å då jobbar jag ju 6 månader så det är bara å njuta av denna ledighet...


å idag så lyser solen redan så jag tror det kommer att bli ett kanon fint väder...

ska gå ut å börja rensa lite som kommit fram nu..

Det som göms i snö kommer fram i tö :S

Fast vi har fortfarande mycket snö fast det är 1:a April....


Har beställt fröer från barnen hoppas de kommer snart så jag kan plantera lite inne innan det ska ut....

ska göra ett ryck inne innan man går ut...

Ovido - Quiz & Flashcards