Alla inlägg den 14 april 2009

Av just-me - 14 april 2009 10:26

god dag ...

Ja då har man kommit hem igen efter påskfirandet :(

Sorgligt men skönt ändå på sätt å vis, tyvärr hann man inte med att hälsa på alla man ville men vi får ta det till sommaren ;)

Men jag är glad att min lilla syster följde med hem i alla fall =D


När vi åkte uppåt hade vi världens finaste väder....

Ända tills vi kom 5 mil ifrån målet, då blev det så fruktansvärt dimmigt....

Å det har vi haft hela påsken...

Fast i söndags så sken solen en stund men det va inte varmt.....


När man pratade med de där hemma så hade de + 18 grader,

snacka om dålig tajmning :(

Även idag när jag kom hem så är det muligt...


Igår när vi for hem så for vi E4:an Snacka om dålig planering :(

Där blev det ju trafik stockning pg a av såna som jag som hade firat på sk å skulle hem....

Jag skulle ha väntat idag men men det gick ju i alla fall...

Så vi fick åka i bil kö i 1 1/2 timme...


Men huvudsaken är ju att man kommer fram hel skinnad..

Pratade nyss med min dotter..

hon är i fjällen å har nyss tagit upp nät..

ska ut å pimpla så hon är super nöjd...


Vill bara skicka hälsningar till mina småsyskon och syskonbarn där uppe..

Tack för en jättefin påsk å jag saknar er...

Ovido - Quiz & Flashcards