Alla inlägg den 15 april 2009

Av just-me - 15 april 2009 09:40

Jaha då var det dags för årets jobb ;)

På Måndag börjar jag ringde min chef å berättade :)

Ska bli skönt att få börja jobba...

Fast ändå så känner jag mig så där att " hur ska jag hinna allt" nu när jag ska börja jobba heltid?????

Fast jag har ju gjort det förr så jag vet att det är inga problem..

Men när man har varit hemma så här i nästan 3 mån känns det svårt att gå å jobba..

Å min vovve som jag har, hur ska jag kunna va utan den??!!

Det känns som om det vore mitt eget barn :S

Det känns precis som när man lämnade barnet för första gången hos dagmamman....

Man ville bara ta hem det å va med barnet....

Men snacka om att jag är egennyttig :/

Det är ju bara för min skull jag vill umgås med barnen å hunden hela tiden....

De vill ju inte umgås hela tiden med mig...


Det är som närman är ledig å har planerat att va med barnen å de vill va med kompisar istället....

De växer ju upp..vem vill då va med en tråkig mamma???!!!


Nä nu ska jag gå ut å börja plocka bort halmen so9m jag har haft för mina rabatter....

För nu har våren kommit....

När jag kom hem i Söndags var ALL snö borta...

Yiippppiiieeee......

Ovido - Quiz & Flashcards