Alla inlägg den 8 april 2009

Av just-me - 8 april 2009 13:33

Ville bara skicka en bild på mina krokusar som kommit upp :)


Sen vill min vovve skicka en hälsning till hennes kusse där upp i jämtlands skogarna :)



Av just-me - 8 april 2009 13:29

Ja tänk  va tiden går fort...

Imorgon är det påsk....

Hmmmm jag undrar om jag ska ta orginal kvasten ellr om jag ska ta den nya...

ja inte vet jag vilken som går bäst till blåkulla....


Idag är det grått å trist väder..

lite kallt är det oxå +1 grad men man kan ju inte ha det fint jämnt...


Idag har jag inte gjort nåt speciellt,, bara tagit det lugnt,,,

Har gått lite med vovven fast det blåser nåt så fruktansvärt :(


ja ja nu ska jag ta å packa nu när barnen kommit hem från skolan..

Det är ju bara 2 dagar kvar tills vi ska åka uppåt...


Ovido - Quiz & Flashcards