Alla inlägg den 26 februari 2009

Av just-me - 26 februari 2009 14:12

ja som sagt var jag var lite nervös för min dotter igår :O

Men jag pratade med mamma å frågade om hon hört nåt å då var kl,18,00.

Ja sa hon de är på väg hemåt å det har gått bra, inget brutit =D

Okej sa jag å började lag mat....

Vid 19,00 ringde min dotter å sa att hon kommit hem å åkte rullstol för hon hade brutit ett ben å en arm :S

i slalom backen.........

Nämen oj sa jag det va inte bra men ta en alvedon å lägg dig.....

(hon visste inte att jag pratat med min mamma)

Men mamma sa hon.....

jag har ju gjort illa mig....

Ja sa jag ta en alvedon,,, sen började jag skratta å sa att jag pratat med mormor...

Aha sa hon då förstår jag....

Ja där ser man va lättlurad jag hade kunnat va om jag inte pratat med mamma först :)

Ovido - Quiz & Flashcards