Alla inlägg den 25 februari 2009

Av just-me - 25 februari 2009 15:25

Min dotter ska åka slalom idag :O

Hon har aldrig åkt det förut :S

Jag är faktiskt lite nervös.....tänk om hon har ramlat å brutit nått eller fått hjärnskakning......


Jag själv åkte mycket slalom när vi bådde i Norra delen av detta land men sen jag flyttade har det inte blivit så där jätte mycket åka....

Tycker det är lite tråkigt här nere i dessa backar :S


Men i alla fall så har ju min dotter åkt till mormor å morfar i den norra delen av detta land....

Å idag ska hon åka slalom med sina kusiner, mostrar, morbror o,sv

Jag är jätte nervös........


Hon åkte snowboard förra veckan men då hade hon ramlat å slagir svanskotan så hon ringde till mig å sa:

- du mamma jag tror nog jag hyr skidor nästa vecka =D


Så jag håller tummarna å hoppas att hon får den bästa å roliga dagen nu som honhar längtat till....

Av just-me - 25 februari 2009 07:44

Är bara in en sväng eftersom jag ska åka till min kiropraktiker/naprapat alldeles strax.

Jag skrev ju tidigare om att jag väntade på svar om mitt jobb å jag fick svar å det var: Jag fick jobbet :)

V askönt då är det bara vänta till April sen ska jag jobba =D

Jag längtar redan......

Jag har insett dem här dagarna att skulle jag va helt arbetslös (jobbar lite extra vissa dgr) så skulle jag nog gå in i väggen :S

Jag får inge gjort hemma å jag tar inte för mig nåt.....

Jag bara går runt å runt...

Men en sak som jag har bestämmt mig för är att jag ska gå ner i vikt :S

Hummm vet inte riktigt hur jag ska klara det??!!

Men neråt ska jag....


Jag började i Måndags så vi får se :)

Måste rusa nu

Tjaoo

Ovido - Quiz & Flashcards