Alla inlägg den 6 februari 2009

Av just-me - 6 februari 2009 07:48

Ja så har även denna arbetsvecka gått...

Fast jag har ju inte arbetet nåt alls....har mest legat i soffan :S

Igår var det första gången jag var på benen sen jag åkte på den där förbaskade influensan....

Nu förstår jag barnen va de menar med att inte kunna sova när de har feber :(

Jag hade som mest 39,7 å jag trodde jag skulle krevera.......

kl 02,30 gick jag ner å tog alvedon så till slut somnade jag...

Igår var jag tvungen att åka å handla men det gick bra blev bara en snabbis in på Ica å sen hem igen....

Men inatt hade jag lite feber igen å jag har världens j..la hosta så jag tror lungorna ska hoppa ut .....


Nä nu får det va färdig gnällt man är väll ingen karl som klagar heller "ler"


Imorgon hade jag tänkt mig åka till storstaden å shoppa lite, beror på ork å väder....

De har ju lovat att det ska bli snö.........


Om en vecka åker min dotter till mormor å morfar å blir borta i 2 veckor.....

Hjälp va ska jag hitta på då????!!!!


Jaja jag får väll leka med hunden å försöka jobba lite om det finns nåt jobb ledigt då....

man får väll hoppas på det bästa....


Vi höres...

Ovido - Quiz & Flashcards