Alla inlägg den 16 februari 2009

Av just-me - 16 februari 2009 08:24

Fy va långtråkigt jag har det, fast va är det man säger,,,,man får det inte roligare än va det är :S

Dottern har åkt till mormor å morfar å ska va borta i hela 2 veckor......

Hon ska va där på sportlovet + att de ska åka slalom 1 vecka.....

Hon åkte tåg själv :)

För första gången,,,men det gick bra,,,,det va 2 andra barn som åkte oxå själv som hon satt bredvid....


Så nu har jag inget att göra när jag inte har nå barn hemma :(

Egentligen så skulle jag behöva röja lite granna för jag har en hylla som ska in i lekrummet å en plast hylla till hallen så nog finns det att göra men men lusten finns inte riktigt :S


Imorgon ska jag till doktron för nu har min kropp samlat på sig vätska igen :/

får inte av mig ringarna alls :S

Å jag blir inte fri från denna förkylning somjag haft nu i ett år snart....

Så jag hoppas att de kan hjälpa mig....

annars vet jag inte va jag sak göra...jag kan inte gå runt å bara va snorig, hosta å nysa hela tiden....undra om det är bihålerna som spökar??!!´


Nä nu får jag nog ta å göra ett ryck annars blir det inge gjort....


Ovido - Quiz & Flashcards