Alla inlägg den 3 februari 2009

Av just-me - 3 februari 2009 07:21

Ja ni kära vänner.....

Jag förstår barnen nu när de får influensan att de var sjuka...

Jag är helt knäckt....

Jag har aldrig haft den å jag kan lova att det finns varken ork eller lust till nåt.....

Men ändå så finns inte ron att ligga heller så man försöker göra lite plock...

Men sen låter man som om man sprungit maraton för man är så anfådd...


Snoret rinner på en å feber pendlar upp å ner.....

Hostan gör så ont...

Nä ni detta va det värsta jag varit med om i förkylning i alla fall....


igår fick jag lov att gå på biblioteket för jag hade böcker som skulle va tillbax på onsdag...

Å jag tänkte att idag orkar jag nog inte gå å jag kan lova att det är sant att det orkar jag inte...

Men jag tog mig iväg å handlade lite samtidigt....


Så jag å vovven fick oss en promenad å hon har aldrig gått i centrum så hon tyckte det va spännande med alla bussar å människor...


Och sen igår kväll fick hon besök av en vovve som är 3 år å de lekte ett par timmar fast han tyckte hon va lite liten å jobbig än...


Nu mina vänner ska jag krypa ner igen när barnen åkt till skolan å sambo till jobbet...


Ovido - Quiz & Flashcards