Alla inlägg den 9 februari 2009

Av just-me - 9 februari 2009 07:49

Då var Sveriges melodifestival igång.....

Jag tycker väll inte att den är så bra men jag fäljer den i alla fall...

Fast i lördags så tyckte jag den inte va så bra, fast det va helheten som inte va bra å låtarna va inte i min smak...


Jag kan inte säga att rätt låt vann för jag förstod inte vilken som vann eller gick till andra chansen..

Men jag tyckte inte dessa låtar som jag tror gick vidare va bra...

Men jag vet inte heller vilken som skulle vunnit, får lyssna på barnen de tyckte nr :2


Sen fattade jag inte riktigt det här med röstningen hit å dit....

Vet inte om det är jag som bara är korkad :S


Men som sagt va jag tyckte det va jätte snurrigt å hoppandes hit å dit så jag fattade inget alls....

Men jag kommer nog att sitta bänkad även på lördag för att se...


Kanske jag fattar mer efter den gången,,,vem vet???!!!

Av just-me - 9 februari 2009 07:41

Som sagt va brrrrr va kallt ;(

Vaknade idag med -14 grader kallt.....

fy va kallt det va när man haft ca : -4 grader....

Å idag har barnen friluftsdag, hoppas solen kommer fram så det blir fint i alla fall.


Jag älskar snö men nu är jag lite less den faktiskt för jag tycker att ha vi inte fått nån tills nu så behöver den inte komma nu.....

Så dessa 3 dm vi har fått kan lika gärna försvinna tycker jag :S


Inte ens min vovve tycker det är mysigt ute...utan hon gör va hon ska göra sen går hon in :)


I helgen va vi till storstan å shoppade :D

Vi va på köpcentrum å sen va vi på Ikea å Willys...

Jag kan säga att vi hade en mor å dotter dag å det va så mysigt,,,

förutom att vi åt på mc donalds jag hade velat äta nån annanstans men inte min dotter :P


Jag hittade en sminkaffär å WOOW va häftigt smink de hade....

Det va glitter å kroppsfärg å ja de hade allt.....

men jag köpte inget för det är inte min stil det där med att måla sig...

men att titta va häftigt å va fina de va som målade kunderna...

De kunde verkligen måla sig...



Ovido - Quiz & Flashcards