Alla inlägg under september 2008

Av just-me - 16 september 2008 17:18

hmmm...

ja nu är hösten här med alla vackra färger å den höga luften..Helt underbart tycker jag att det är..

jag ska försöka skriva lite oftare men tiden hinner aldrig riktigt,,,det blir kväll så fort.

Jag ska försöka brodera en tavla som jag började med i våras men den är bara halvfärdig ;(

Men jag får ta mig i kragen å försöka sätta mig med den, sen ska jag försöka hitta nåt nytt till min bror å hans fru för de fick en liten bebis för 2 veckor sen,


I helgen hade de lovat fint väder men inte blev det så här i alla fall!!!!!

Fast visst det regnade inge i alla fall, så det är ju lite fint väder då,. men lite soooool skulle jag vilja ha, det börjar bli lite kallt att jobba utomhus just nu :(


Nu ska jag gå å laga mat ha en trevlig kväll...

Av just-me - 11 september 2008 12:38

ja huvvaligen,,,,det bara regnar å regnar det är inte konstigt att folk blir sjuka å trötta...i detta väder....

Jag tittade på vädret i morse å det visade sig att vi skulle få SOL men inte över mitt hus i alla fall,,,

det är kanske här de lokala skurarna är,,,

Ja ja jag hoppas att det blir fint till helgen i alla fall.

nu ska man iväg å jobba en sväng..

ciao...

Av just-me - 11 september 2008 09:41

Hejsan allihopa...

Nu är det ett tag sen jag hade en blogg här p.ga att det fanns folk som inte kunde acceptera att man hade egna åsikter...

Men jag ska försöka att göra en blogg i alla fall =D

man kan inte va alla till lags har jag kommit på...

Ska försöka skriva så ofta jag kan...


Ha en bra dag :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards