Alla inlägg den 21 september 2008

Av just-me - 21 september 2008 17:30

Jag å min syster har kommit på att vi ska sluta äta godis,,,,å då är det bara godis så därför bakar jag kakor just nu för fulla muggar....Nä jag skojade bara jag ska ha med mig morotskakan på badhuset imorgon å sen ska jag bjuda mina arbetskamrater på tisag...

Men åter till godisförbudet...Jag har faktiskt bara ätit godis en gång sen vi kom på detta för 2 veckor sen..visst är jag duktig ..

fast nu skulle jag behöva ha en turkisk peppar,,,,

Men jag får ta ett äpple istället...


Ha en skön söndag kväll...

Av just-me - 21 september 2008 17:24

Så var det slut på denna helg oxå :(

fast va gör väll det när man har semester imorgon...Gu va skönt....

Men igentligen så är det bara för att barnen har studiedag som jag har tagit semester....

Så jag har lovat att vi ska åka till badhuset...

Igår va jag på dop, fast jag inte är så kristen av mig så tycker jag att det är fint just under dopakten..

Men vi var över 55 pers där så jag kan lova att det tog tid....


Idag har jag tvättat å städat båda bilarna å sen har jag bakat en morotskaka MUMS!!! den blev perfekt...


Sen har faktiskt mina rosor kommit i backe nu så jag hoppas att de tar sig....


Vädret har avrit kanon fint å är det fortfarande man blir så glad å lycklig när solen lyser...

Vette katten om vi haft det så här varmt i sommar??????!!!!!


Jag skojade bara vistt har vi haft det fint i sommar fast då var det så intensivt....



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards