Alla inlägg den 20 september 2008

Av just-me - 20 september 2008 10:36

Idag är jag bjuden på dop så jag lär väll försöka hitta på nån present åt den  lilla...

Jag har spanat in en liten skyddsängel som är gjord i pirslin så jag tror faktiskt att det får bli den...


Av just-me - 20 september 2008 10:33

Titta va underbart det är när SOLEN skiner...

Jag riktigt njuter av denna dag, ska snart ge mig ut i trädgården för att plantera några rosor i gräsmattan...

Hoppas att deöverlever vintern sen annars får jag ju plantera om dem ...

Idag skulle jag ha sovmorgon å va händer jag vaknar 6,50  YIPPPIIEEE precis va man önskar sig,,,jaja man får ju lite gjort då i alla fall.

Funderar på om jag ska börja med höststädningen....hmmmm Nää jag tror jag väntrar med den, håller på att titta i Jotex efter fina julsaker...

Mycket trevligare...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards